tisdag 7 juni 2011

Vattenspridare

Har haft en toppendag dag idag. Först så är det idag 30 år sedan mina föräldrar (Ulf och Märta) träffades för första gången. Och mamma gjorde en statusuppdatering på facebook där hon uttryckte att det fortfarande är superbra. Toppen! Sen så ringde banken, då jag hittat en ny intressant lägenhet, och sa att det inte alls är omöjligt med lånelöfte men fortfarande kräver de en viss kontantinsats. Det som kommer typ krävas från min sida nu är att gå tillbaka på studentlevnadsstandard i några månader. Med andra ord så ska jag ge fan att klippa mig fyra gånger på en månad. Dock har ju ungarna på förskolan och personalen samt föräldrarna börjat finna det intressant vilken frisyr jag kommer med varje morgon.

Varmt är det ju också. Egentligen borde man ju inte klaga på denna värme och att man har ett jobb som tillåter än vara ute minst 6 timmar om dagen. Men det kan bli saftigt. Speciellt då det inte är lika acceptabelt för en vuxen att kuta endast iklädd i blöja genom en vattenspridare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar