onsdag 1 juni 2011

Transfomers

Nu har jag hittat en ny lägenhet som jag är intresserad av att köpa. Den är mysig. Den ligger bra. Dock är det ett problem. Köket är nyrenoverat och den som renoverat det har haft en fruktansvärt dålig smak. Jag förstår inte hur man tänker då man har en charmig och mysig 60-talslägenhet och menar på att toppmodernt ekfasadskök ska passa in i det sammanhanget? Ser ut som en transfomers har kräkts..över köket.

Nu är det äntligen långledigt. Och jag är ensam hemma. Det är så pass njutfullt så jag nästan blir stressad över att det tids nog kommer övergå till vardag igen. Men nu har jag haft en mysig Susannekväll. Kollat på gamla avsnitt av Mästarnas mästare och gråtit till Hanna Ljungbergs karriär. Imorgon blir det en mysig Susanne-spa-dag. Vilket innebär att jag ska tvätta kläder, sy fast några knappar som åkt loss och dricka Brämhults färskpressade apelsiner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar