söndag 26 juni 2011

Snälla människor


Eftersom lillebror önskade att jag skickade bilden till han så lägger jag upp den här också. Tuschpennemåleri.

Har varit fruktansvärt upptagen på senaste. Bror med tjej här på besök, midsommarfirande med Kenny och Henry och idag har jag haft min trevliga arbetskamrat här på besök som höll mig sällskap i baksmällan. Sällskap och sällskap, hon lagade mat till mig medans jag låg och sov framför tv:n.

Efter min arbetskamrat dragit hem så fick jag något "efter baksmälla"-ryck och städade av hela lägenheten. Knäskurade stortoaletten, städade av köket (liksom skåpluckor och rubbet) och dammsugade golven. Tänker fortsätta imorgon och göra det lite såhär extra fint tills Gudrun och Bernt kommer hem efter semestern på landet. Sen köpa en blomma eller så. För jag satt och reflekterade häromdagen och kom på att Gudrun och Bernt är fantatiskt snälla människor. Dom är alltid så gulliga och omtänksam mot mig och då vill jag ge något tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar