måndag 13 juni 2011

Signalfel


Jag kommer delge hela resan Lund-Köpenhamn-Malmö oredigerad version någon dag men ikväll saknad tiden för det så nu får ni endast en aptitretare. En Susanne vid en dansk damm. Jag har verkligen fått en grej för detta med turistfoton.

Tågresan hem var ju allt annat än bekväm igår. Resan flöt på bra men i Katrineholm tog det tvärstopp då det var något signalfel. Dom hade ingen kontroll på vart tågen höll hus så efter att väntat en timme i Katrineholm så fortsatte tåget i snigelfart i rädslan för att köra på andra tåg. Summan av kardemumman blev att jag låg inte i min säng förrän klockan två på natten. Skönt var det att kliva upp klockan sex denna morgon.

Trots jag led ganska så mycket av min magkatarr dagarna innan så är jag så nöjd över att jag for ner och hälsade på Helen. Enligt min uppfattning var det den perfekta resan. Vi hann med hur mycket som helst, mycket kvalitetstid men det kändes aldrig stressigt. Tror ju en av orsakerna var magkatarren. Alltså dennes bidragande till vår totala nykterhet. Jag menar, ska men festa, då försvinner ju lätt ett dygn till att vara full och bakis. Nu gled vi bara omkring och drack vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar