torsdag 9 juni 2011

Katarr

Idag hade jag lite problem med att kontrollera mina toabesök så jag gick hem från jobbet. Jag har ju lite problem med magen men när det kommer till det okontrollerade läget så är det trevligast att inte vara på jobbet. Men nu, efter lite Zantac och Imodium Plus så är jag som en människa igen.

Jag har ju dock gått på fastande mage idag vilket inte är så konstigt. Och jag bör efter rekomendationer fortsatt gå på fastande mage tills imorgon i alla fal. Det har inneburit att nu när jag är på skapligt normaltillstånd igen så är jag fruktansvärt sugen på mat. Jag har, helt seriöst, suttit och googlat på maträtter den senaste timmen. Drägglat och längtat.

Jag har tjatat om denna mage i all evighet, i alla fall denna vår. Men nu har googledoktorn Siv kommit frám till att det med största sannolikhet rör sig om magkatarr. Katarr låter för övrigt som en god köttgryta jag vill äta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar