söndag 4 juli 2010

New Moon

Idag bränner det verkligen i musklerna. Jag och Bira tog en rask promenad på hela 40 minuter och jag inser att jag blivit förslöad. I Umeå är jag en riktig hurtigmacka i jämförelse med Österåsen. Detta kan ha att göra med att i Umeå så är enkla transportmedel inte lika tillgängliga. Ja, där går jag. Här åker jag bil.

Igår såg vi på New moon efter att pappa tjatat på att han velat sett den filmen sen i jul. Ettan tyckte jag var okej men vad hände med New moon? Ursäkta nu alla som gillar filmerna men de måste ju ändå ha misslyckas rejält med denna film då dialogen mest bestod av; "Jag kommer aldrig lämna dig", "Jag måste lämna dig", "Jag ska aldrig lämna dig igen". Och sen blev jag irriterad på Bella som var tio gånger mer instabil än typ Jenny i L word eller Meredith i Grey's anatomy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar