fredag 30 juli 2010

Konflikten avslutad

Sådär...färdig och nöjd över konflikten. Jag skulle i och för sig pull it off den andra konflikten jag skrev om i början bättre men jag lyckades ändå få ihop det rätt så bra ändå.

Förstår inte hur jag kan sova så länge på morgonen för övrigt. Jag ligger lätt och drar mig i sängen till halv tolv. Jag menar, vi snackar om jag, som inom vissa okända kretsar kallas för "vaknaren". De stängde till och med av varmvattnet mellan 7-12 imorse och jag kände mig inte ens drabbad av detta öde som skedde på Carlshem. Nä nu får det bli förändring. Bara jag börjar kliva upp vid tio skulle jag vara nöjd.

Annars funderar jag starkt på att denna fredag ta tag i garderobsstädning nu när jag är klar med skolan. Har hur mycket kläder som helst som aldrig mer borde se dagsljuset och andra kläder som jag helt enkelt är för kraftig för. Sen är det som roligt hur många urtvättade underkläder man kan spara för att ha i reserv. Ner med dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar