måndag 21 juni 2010

Nu sommarlov på riktigt

För en vecka sedan, på måndag morgon, stod jag och blickade ut över hygget och sa till mig själv; -"Fan vad skönt, sista arbetsveckan innan jag går på sommarlov". Samtidigt som det då var första arbetsdagen. Så borde det som alltid vara kan man tycka.

Men som jag har slitit och fryst. Oftast var det riktigt kallt och lite regn på det riktigt kalla gjorde verkligen inte saken bättre. Jag skojar inte, de sista dagarna på arbetet var det så kallt så jag kunde inte äta lunch för då skulle jag ha förfrusit mig. Fick röra mig för att hålla mig i värmen. Men eftersom det var så tillfälligt så gick det härda ut.

Annars drar jag på en veckas semester till Umeå imorgon. Ser mycket fram emot picknick i det gröna, bio med al lot of popcorn och grillning på midsommar. Och sen kommer jag ha Bira-fritt. Alltså jag älskar verkligen Bira men ibland är det skönt att komma bort från varandra ett tag. Få sakna lite. Jag kommer verkligen njuta av att vakna på morgonen och slippa tänka på att man måste ut på promenad på direkten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar