torsdag 10 juni 2010

Lever det sköna livet

Klev upp imorse vid nio, åt en frukost och tog sedan en långpromenad med Bira i solen. Satt sedan och pluggade på uteplatsen och kopplade sedan upp mig och såg att både csn och skatteverket var givmilda igår.

Det är faktiskt väldigt skönt att vara här i Österåsen. Sov sjukt bra inatt och är sådär totalt avslappnad. Sen brukar min mamma vara duktig med att få igång mig i träning så nu har jag påbörjat någon tre veckors träning som ska ge än den där perfekta magen till beachen. Jag hade mensvärk igår men idag har jag sådan träningsvärk så det känns som att jag har mensvärk. Efter jag pluggat klart ska jag ta en dusch och sedan cykla iväg halvmilen till närmsta affär. Jag menar, jag har fått pengar, jag måste ju spendera lite också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar