onsdag 11 februari 2009

Vykort

Har skrivit nu en lista på de som jag ska skicka vykort till. Undrar du om du kommer få något? Om jag säger som såhär; De som skickade ett julkort till mig kommer med större sannolikhet få ett vykort från Indonesien. Kör bara på ett mänskligt och humant urval. Ett tips till er som inte skickade ett julkort i julas, ännu inte försent för det utan jag accepterar försenade. Skyll på hunden, jag brukar göra det.

Inatt hetsåt jag av den enkla anledningen till att jag vill minska den mängd mat jag måste slänga. Känns mycket bättre att köra mat genom tarmkanalen innan de hamnar bland avfallen än att skicka dem direkt i soptunnan. Då har man åtminstone gett maten en ärlig chans att påverka. Har duschat nu, packat i stort sett klart så nu väntar bara lite städning. Limpan skjutsar mig till flyget vid sex. Spännande! Vilket äventyr! The first time i ett flygplan. Vad kommer ske?

1 kommentar:

  1. Jag älskar din blogg. Jag älskar det faktum att du har en blogg. Och bara för att du ska åka så långt långt bort gör det ont i alla mina kusingener och så tänker jag på dig. Hoppas du får det toppen!
    Puss Sandra

    SvaraRadera