torsdag 5 mars 2009

En underbart fult kort på kort


Vi brukar roa oss med att sätta fast saker på kroppen. När de är ständigt varmt och fuktigt blir kroppen också det. Med andra ord så är det enkelt och verry easy att sätta fast saker. Kul! Annars spelar vi jävligt mycket kort!


Igår drog vi iväg med våra assistenter för att åka skridskor. Vi svenskar tyckte det var hur kul som helst men för våra assistenter var det en mardrömsupplevelse. Speciellt min assistent verkade onöjd och kastade sådana här "jag dödar dig så fort jag kommer ifrån isen"-blickar. Jag gjorde en deal med henne. Om jag skulle göra något riktigt skämmigt så skulle hon inte klaga dagen efter. Så jag sjöng "My heart will go on" högt och dansade runt med skridskorna på isen.


Det är konstigt. Jag trodde min personlighet skulle skära sig katastrofalt med denna kultur. Visst, jag skulle inte kunna kalla mig muslim men muslimerna här avdyrkar mig. Kul nog! Min assistent säger att alla svenska killar måste vara avundsjuk på min hund eftersom jag umgås med min hund hela tiden och älskar henne över allt annat. Liksom, att ingen annan får denna kärlek förutom min hund.


Ikväll ska jag och Sofia iväg och bowla. Att bowla är kul och det typ kostar inget. Blir mycket bowlande. Sen då jag kommer hem till Sverige blir det bowla a lot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar