lördag 3 mars 2012

Red Bull


Jag gillar mitt efternamn men ibland känns det lite kort(?).

Måste berätta vad Red Bull har för effekt på människan så ni inte får för er att använda det. Igår på kvällen när jag skulle packa lite så drack jag en liten Red Bull för att komma igång. Detta slutade med att jag var uppe till tre på natten, försökte sova men kroppen var i högvarv. Vaknade åtta på morgonen, skitpigg och kutade sen fram och tillbaka mellan lägenheterna och flyttade saker som jag ansåg vara svårpackade. Sen resten av kvällen har jag ägnat åt att packa. Känner att jag egentligen är skittrött nu men kroppen vill som inte lugna ner sig. Jävla kemikalier alltså!

Imorgon är den stora flyttdagen. Känns väldigt väldigt bra men lite konstigt. Att flytta så mycket som jag gör så blir det lite jobbigt i längden. Har nu bestämt mig för att inte flytta på ett mycket bra tag.

1 kommentar:

  1. Du får gifta till dig ett långt efternamn, annars så kan du ju ändra till Hemmingsson

    SvaraRadera