onsdag 7 mars 2012

Om tv-programmen

Jag skulle behöva lite spa nu! Och efter flyttuppackning och flyttstädning som jag ska ägna mig åt i helgen så ska jag förbaskimig göra det till verklighet. Jobbade kväll igår också till åtta med att rensa förråd. Med facit på han så var det ju inte überskönt då man ägnat hela veckan innan till att ha bärt saker.

Var till brandstationen idag också med ungarna. Var ju liksom en dröm som förverkligades hos mig. Jag älskar ju alla dessa ambulans-, brand- och polisprogram som går på tv:n och att få se det i verkligheten var ju riktigt häftigt. En del av mig skulle ju vilja bli brand-, ambulans eller polisman men en annan del av mig känner att det dom får va med om vill jag inte se. Sen, jag gillar ju att kolla på Lyxfällan också och där vill man ju inte direkt vara med i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar