måndag 6 februari 2012

Tvättmedelsstölden äntligen med i statistiken

De ringde nu på kvällskvisten och hade någon undersökning kring brott. Typ om jag blivit utsatt för brott och om jag känner mig otrygg, osv. Tycker det är lite trevligt med sådana där undersökningar. Någon som ägnar 20 minuter till bara mig. Frågorna var ju om 2011 och väldigt djupgående så självklart kom det där med tvättmedelsstölden upp. Skönt att ventilera det igen. Dock så blev det kanske lite makabert då följdfrågorna på tvättmedelsstölden handlade om ifall min livskvalitet har sjunkit efter händelsen eller om jag besökte någon stödgrupp för att bearbeta det. Och det får mig även fundera...borde jag bearbeta det?

2 kommentarer:

  1. Du måste vara alla telefonförsäljares och telefonundersökares våta dröm!

    SvaraRadera