söndag 26 februari 2012

Flyttpackning

Denna dag kommer gå i tecknet "flyttpackning" eftersom jag planerar, för tillfället, att försöka flytta nästa helg. Jag har lite börjat släppt detta med att det endast var en månad sedan jag packade ur mina sista flyttkartonger och slängde dem på återvinningen och att jag nu måste skaffa nya. Jag känner, trots att det är mycket positivt i livet så måste man ändå få sura över småsakerna ibland. Skapa lite kontraster.

Jag har fått lite magkatarr igen också. Men detta är totalt mitt eget fel eftersom jag inte kunde låta bli att äta den vegetariska skitgoda pastasåsen på förskolan i fredags. Den innehöll ju både typ böner och linser som är döden för min mage. Var det värt det? Möjligtvis. Egentligen är det här så typiskt mig att jag liksom har noll karaktär då det kommer till goda saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar