onsdag 29 februari 2012

Det går mycket bra nu

Hade tänkt att gå hem från jobbet idag i den oerhört härliga vårsolen. Började att gå men sådär efter 15 minuter så började magen komma igång av all motion så jag blev tvungen att ta bussen hem. Vårsolsfail!

Annars var jag till halsläkaren idag. Jag ska få opereras vilket känns mycket bra. Hejdå halsflusser! Överlag så går livet väldigt väldigt bra nu med konstant flow. Bussarna kommer då jag vill åka, Coop delar ut medlemsbonusar schampoo och imorgon så ska jag kliva in i min nya lägenhet för andra gången. Fast för första gången som min och nyrenoverad eftersom de har pysslat med det under veckan.

2 kommentarer:

  1. Vilket flyt! Det tycker jag att du förtjänar. Note to self: gå på toa på jobbet där du får betalt för det. Kram

    SvaraRadera
  2. Blir bara en massa stresskita då barnen kan stå och knacka på dörren. Men annars bra idé! Kram!

    SvaraRadera