söndag 15 januari 2012

Partydjuret

Dubbelkalas för min del denna helg. Igår körde jag, Sofie och Henrietta en utgång på söder där vi liksom tog på oss partyskorna och ville ge järnet. Vi älskar dansa men tyvärr var utrymmena alldeles för litet för oss partydjur. Efter total laddning så var vi ändå på väg hem där strax efter klockan ett.

Idag, lite halvbakis, så åkte jag iväg på min kusin Ellas två års kalas. Där bjöds det på tårta och krus. En liten lugnare tillställning men det var helt klart trevligt att få träffa lite släktingar. Ella var dock mycket skeptisk till mig under hela eftermiddagen.

Annars funkar det där nyårslöftet med att ägna mer tid åt mina kompisar mycket bra. Helgen har som varit fulltecknad och sen på tisdag ska jag hem till Petter på middag. Jag har till och med blivit bättre på att gilla statusuppdateringar på facebook. Utveckling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar