söndag 29 januari 2012

Besvikelse på pizzadagen

Hemkommen från en kanonhelg hos Jacob och Dennis i Örebro och väl hemma i Vinsta så hade jag tänkt mig lite vanlig hederlig bakispizza. Denna pizza har jag planerat hela veckan. Detta pga att jag nu bor ovanför en pizzeria som gör typ godaste pizzan ever och då måste man ha regler på hur ofta jag får äta där. Jag har satt en dag i veckan och eftersom jag verkligen trodde att en pizza skulle sitta fint efter tågresan och lördagens drickande så har jag sparat hela veckan till denna söndag. Och nu visade det sig att jag inte alls är sugen på pizza. Bedrövelse! Och till skillnad från alla andra system så får man i mitt system inte spara en pizzadag till senare tillfälle utan den går ut idag klockan 21.00.

Jaa det är verkligen inget att göra åt. Jag kan ju inte tvinga i mig en pizza bara för att liksom. Skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar