torsdag 1 december 2011

Livsplaner

Hej hej bloggen!

Idag har jag jobbat. Det var kul.

Men annars funderar jag väldigt mycket på livsexistentiella frågor nu. Vem är jag? Vart är jag på väg? Vissa saker är ju ganska så självklara. Jag ligger i sängen nu och vart jag ska härnäst är in i duschen. Det andra är mer klurigt.

Linda var ju som sagt här och sov över mellan tisdagen och onsdagen. Det var riktigt trevligt. Linda och jag har många gemensamma intressen och en av dessa är planer. Vi har alltid konstanta planer för livet. Jag satsar på si men om det inte blir så så gör jag på något annat sätt och det är också okej. Vi ligger alltid fem år framåt. Sen är man ju medveten att det aldrig blir som man tänkt sig men man har ju åtminstone något att förhålla sig till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar