fredag 2 december 2011

Avslappnat

Idag är det fredag. Jag har varit exalterad över det hela dagen. Igår kvälls också. Stenhårt laddat med hur mysigt och avslappnat det ska vara. Och i eftermiddags då jag kom hem så gjorde jag iordning en hemmahamburgare, åt den, la mig i sängen och sen sov jag bort kvällen. Sjukt avslappnat!

Men nu i denna stund, med filmen Cocktail i bakgrunden så funderar jag över årets julklappar. Vad vill min mor ha? Vad vill resten av familjen ha? Varje år så är det alltid ett återkommande komplicerat dilemma. Vad för sak, för rimligt pris, skulle åstadkomma mest lycka?

2 kommentarer:

  1. mor önskar sig en dotter som coachar under Stockholm marathon. och lånar ut lite golvyta.

    SvaraRadera
  2. Inte så mycket till golvyta så lättare att jag köper något...

    SvaraRadera