onsdag 18 juli 2012

Hej Jämtland!

Hemma i min ungdoms skogar. Och här är allt precist som vanligt. Mamma tränar, pappa har börjat träna, Simon gillar datorn och hundar överallt. Igår följde jag med de mer aktiva Stefan och Cathrin till Frösö Zoo där vi inspekterade djuren. Allt är i sådant här behagligt tempo.

Om ca 3 timmar är tvådagarsregeln slut. Det där att de två första dagarna så behandlas man som en kung och slipper göra ett skit då man hälsar på. En mycket bra regel som jag också tycker Vickis, Helen och Frida ska anamma då jag hälsar på dem.

2 kommentarer:

  1. Hos Vickis har du till och med så tur att du är hennes lilla prinsessa under hela vistelsen! Inga tvådagarsregler där inte (dock förväntar hon sig återbäring när hon hälsar på hos dig i augusti ;))

    SvaraRadera
  2. Självklart blir det återbäring. Hemma hos mig så kan du räkna med att du får äta skräpmat i sängen samtidigt som du kollar på någon film och du behöver inte ens vara orolig att du sölar på lakanen. Man bara gör vad man känner fört!

    SvaraRadera