söndag 24 juni 2012

Videobutiken

Jag måste vara en av de fjorton personer i Hässelby som fortfarande går och hyr en film. Det får mig självklart att fundera hur en videouthyrningsbutik kan över huvud taget gå runt? Inte för att vara fördomsfull mot videobutiker nu men det känns som att något fuffens borde försigå. En på sidan om verksamhet. Om jag nu skulle varit sjuk en vecka till och gått å hyrt mer film så skulle jag nog undersöka detta djupare.

Imorgon är det dags att återgå till jobbet igen för att arbeta två veckor innan den underbara semestern kommer. Jag har förberett mig och piffat till mig lite. Sådär noppat helt felväxta hår från ögonbrynen, filat naglarna, använt tandtråden rejält grundligt och gått en promenad. Bara in och existera två veckor till nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar