torsdag 21 juni 2012

Årets semester

Haft mitt mest förvirrande samtal på länge. Jag har inte lagt så mycket omsorg på årets semester utan bara tagit den de veckor förskolan har stängt. Mamma åker ner till Stockholm den 13:e juli och ska springa marathon. Jag liksom bara: "Okej, bara att komma hit, jag är kvar då!", för jag hade någonstans i mitt huvud, ända från dag ett då man skulle välja semester, trott att min skulle börja där helgen kring den 14 juli. Jag la inte så mycket energi på det. Så när mamma ringde ikväll och vi då började räkna på dagarna så visade det sig visst att min semester börjar om två veckor. Den 9:e juli. Det var ju lite tur att vi kom på det nu, annars skulle jag nog liksom gått till jobbet där på måndagen den 9:e och undrat vart alla var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar