onsdag 3 oktober 2012

Vägra härda

För att råda bot på den här jäkla hösten och den känslan den ger mig (varit en trött och irriterad människa med mindervärdeskomplex) så gick jag idag på något som kallas ljusterapi. Det innebär i stort sett att jag fick sitta i en vit fåtölj, i ett vitt rum, med en solljuslampa riktig mot mig och läsandes Blondinbellas tidning Egoboost med avslappnande musik i bakgrunden. Det kändes först väldigt märkligt att jag satt där och betalade för det men sen fann jag mig i situationen och gillade det. När jag gick därifrån så var jag piggare, huvudvärken hade försvunnit och jag var helt klart mer positiv. Och jag liksom längtar till nästa gång.

Från och med nu så vägrar jag härda gällandes hösten. Överlag så kommer jag vägra härda då jag inte måste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar