söndag 14 oktober 2012

Fondsparande

Det är ju en väldigt mysig tanke då jag tänker på att om två veckor så är jag med Vickis i ett helt klart varmare land. En veckas intensivt semestrande. Ska göra mitt bästa att slappna av.

Annars har denna helg verkligen fallit mig i smaken. I fredags var jag iväg med en jobbkompis och hennes vänner för att spela boule och dricka. Boulespelandet var väl inget att hänga i julgranen då mitt lag i stort sett blev nollad i bägge omgångarna (trodde det var omöjligt att bli nollad i något sådant spel men tydligen inte) men sällskapet var trevligt. Och igår tog jag och Henry en kompisdejt och gick å åt på god restaurang, fikade på café och sedan var å såg filmen Ted. Vilket jag tyckte var en mycket rolig film. För att liksom toppa detta så satt jag idag och kollade upp olika fondsparande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar