söndag 9 september 2012

Tunnan och jag

Tunnan
Idag är det bara jag och Tunnan hemma i lägenheten. Hittills har vi inte gjort några direkt större ansträngningar. Dock har vi planerat en liten promenad på schemat för att vi är två individer som behöver motion. Jag och Tunnan har faktiskt en väldigt god relation trots att hon har varit fruktansvärt sur på mig för att hon inte fått sova i sängen.

Vecka 44 drar jag och Vickis till Jordanien om allt går enligt planerna. Det känns väldigt bra. Jag har fått det där beroendet som Vickis har pratat om tidigare som jag inte trodde skulle drabba mig. Som att jag måste ha en resa inplanerad i skallen hela tiden. Nu Jordanien, sen blir det Holland, sen vill jag till Australien alternativt Nya Zeeland, sen till Mongoliet, och tillbaka till Indonesien å hälsa på vännerna, vill också se Kina, Sydafrika står också på schemat, sen till Chile och möjligtvis lite fler länder i Sydamerika, självklart vill jag också se New York närmare, och varva det med lite solsemestrar kring medelhavets alla länder, osv. Tur vet jag att Vickis hänger med lätt på hälften av dessa.

1 kommentar:

  1. "Hänger med på hälften?" 100 % såklart! :)SÅ JORDANINENPEPPAD!

    SvaraRadera