söndag 19 augusti 2012

Tuggummi

Nu har jag klarat av kick-offen med det nya jobbet. Nu känns det som att jag kan fixa allt! Vi fick placera oss på ett väldigt fint hotell. Där bjöds det på lunch, aktiviteter, middag och sen en jäkla massa kalasandes till tidig morgon. Som jag mådde på lördag morgon efter den natten, så sliten har jag aldrig tidigare varit.

Ett litet missöde skedde dock under middagen. När holländarna var här på Pride så gav den ena mig, på skoj, en kondom som jag sedan stoppade ner i min handväska och glömde bort. Den hamnade i samma fack som min mobil ligger i. Strax innan huvudrätten serverades så skulle jag bara snabbt dra upp min mobil och kolla på den och då råkade den där holländska kondomen komma upp den också på bordet. Jag kände att det inte var läge för den längre förklaringen utan bara snabbt stoppade ner den igen och hoppades på att folket, som såg det, skulle tro att det var något exotiskt tuggummi eller nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar