lördag 26 november 2011

Äntligen är hon här

Jag är faktiskt hemma från Centralamerika nu. Har i stora mått varit hemma i en månad, så ni vet. Men liksom när jag kom hem så flyttade jag ganska så på direkten från Gudrun till min lyxvåning på 21 kvm i Vinsta och här visade det sig vara sämre internetuppkoppling än i Centralamerika. Eller inte. Efter många svängar visade sig att min sex år gamla dator hade ett nätverkskort som stilla somnat in. Stackarn. Men nu har jag en ny pärla. Det var inte direkt en sådan där snygg och blank dator men den hade en jätte bra insida.

Helt seriöst så är datorn jätte ful. Strukturen ser ut som ett Continentaldäck och knappsatsen som på pensionärsmobiler.

4 kommentarer:

  1. Du hade tittat på min vackra, och ville ha en likadan. Eller hur? /mamma

    SvaraRadera
  2. Joo ville ha en likadan som dig men den var för dyr.

    SvaraRadera
  3. Vet inte om jag vill presentera datorn för mina föräldrar....

    SvaraRadera