fredag 9 november 2012

Gunilla

Eftersom jag drabbats av kordord Gunilla så har jag varit hemma två dagar. På order av doktorn så att min kropp kunde återhämta sig för jag varit lite uttorkad. På något sätt så är det skönt att liksom bli beordrad av en doktor att stanna hemma så slipper man sitta där på kvällen och vela. Annars är man den där martyren som tvingar iväg sig själv.

Eftersom det aldrig finns något kul med att vara hemma och vara sjuk så har jag ägnat denna egentid på allra bästa sätt. Vickis hade sotade ögon under vår Jordanienresa vilket jag tyckte var hur snyggt som helst så då har jag idag övat att göra sotade ögon. Resultatet går fortfarande diskuteras men sista gången fick jag åtminstone till ena ögon sjukt bra. Det andra, dock, såg ut som jag gått in i en dörr.

2 kommentarer:

  1. Gunilla är ganska ful. Hon saknar takt och ton. HON HAR ALLT MAN KAN ÖNSKA ATT MAN ALDRIG NÅNSIN FICK! http://www.youtube.com/watch?v=1R8johoYDN0

    SvaraRadera
  2. Bra att det finns en låt om mitt problem! :D

    SvaraRadera